Vaikuttajasopimuspohja
Vaikuttajasopimus on juridinen asiakirja ja sopimus, joka määrittelee yhteistyön ehdot yrityksen ja vaikuttajan (esim. sosiaalisen median vaikuttajan) välillä.
229,90 € sis. alvLisää ostoskoriin
Sopimus kaupallisiin yhteistöihin? Olet oikessa paikassa. Löydät sopimuksen vaikuttajamarkkinointiin täältä!
Sopimuspohjamme vaikuttajamarkkinointiin on
Vaikuttajasopimuksella sovitaan yrityksen markkinoinnista. Yritys ostaa tietyn määrän näkyvyyttä, kuten tietyt sisällöt vaikuttajalta, jotka se julkaisee omissa sosiaalisen median kanavissaan. Vaikuttajamarkkinointi on tehokas markkinointikeino, sillä vaikuttajan kautta yritys voi tavoittaa kohdennetusti tietyn kohderyhmän.
Vaikuttajasopimuksessa sovitaan yksinkertaistetusti siitä,
Vaikuttajasopimuksemme varmistaa, että osapuolet pääsevät yhteistyöhön. Pitkät sopimusnivaskat ja epäselvät ehdot pitkittävät sopimukseen pääsemistä.
Lakiverkkokauppamme vaikuttajasopimuspohja on:
229,90 € sis. alvLisää ostoskoriin
Lakiverkkokauppamme vaikuttajasopimuspohjan tilaamalla saat heti käyttöösi juristin laatiman:
Tämä vaikuttajasopimus on suosituin ja helpoin tapa sopia vaikuttajamarkkinoinnista.
Kaipaatko jonkun muun muotoista sopimusta tai haluatko suoraan sinulle räätälöidyn sopimuksen? Klikkaa tänne ja ota meihin yhteyttä, olisimme mieluusti avuksi!
229,90 € sis. alvLisää ostoskoriin
Vaikuttajasopimuksessa on tärkeää sopia seuraavista asioista, jotka sisältyvät myös lakiverkkokauppamme sopimukseen:
Jäitkö kaipaamaan lisätietoa vaikuttajasopimuksesta? Löydät sitä täältä!
Miten vaikuttajamarkkinoinnista sovitaan?
Sopimuksella. Vaikuttajamarkkinointi on markkinointia siinä missä esim lehti- tai tv-mainonta. Pelkkä sähköposti tai DM-viestittely ei riitä.
Mitä vaikuttajamarkkinointi on?
Vaikuttajamarkkinoinnissa vaikuttaja tuottaa sisältöä yrityksestä tai sen tuotteista/palveluista esimerkiksi omiin sosiaalisen median kanaviin. Vaikuttajamarkkinointi on siis mainontaa ja sen tarkoituksena on tarkoituksena on edistää yrityksen myyntiä, tunnettuutta tai mainetta.
Miten kaupalliset yhteistyöt merkitään?
Kaikki kaupalliset sisällöt ovat mainoksia. Koska kaupalliset yhteistyöt sekoittuvat helposti muuhun sisältöön, on ne merkittävä selvästi mainoksiksi. Mainostunnisteen pitää olla
Lue tarkemmat ohjeet merkintöihin täältä!
229,90 € sis. alvLisää ostoskoriin
Tämä sopimusmuoto on helppokäyttöinen ja kevyt tapa sopia yhteistyöstä molemmille osapuolille.
Vaikuttajamarkkinointi on markkinointia siinä missä muukin markkinointi, joten siitäkin on sovittava virallisesti. Juristin laatima sopimus turvaa oikeutesi sekä taklaa oikeudelliset- ja maineriskit.
Sopimuspohja on pitkäikäinen ja mukautuu aina kulloiseenkin tarpeeseen. Jos haluat suoraan sinulle räätälöidyn sopimuksen, ota meihin yhteyttä täältä!
Vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen juristin laatima sopimus ottaa huomioon kaikki kirjaukset, jotka takaavat onnistuneen yhteistyön molemmille osapuolille.
229,90 € sis. alvLisää ostoskoriin